Categories: Статті

Це не просто дорого: назвали 6 причин, чому не варто купувати повнопривідний позашляховик

Вибір автомобіля завжди є важливим рішенням, яке враховує безліч факторів. Для жителів гірських районів, рибалок, мисливців і тих, чия робота відбувається на бездоріжжі, найкращим варіантом є повнопривідні позашляховики.

Але чи варто купувати автомобіль з повним приводом, якщо ви живете в місті і використовуєте його лише кілька разів на рік для поїздок на природу? Ось основні мінуси позашляховиків у міських умовах.

Вартість

Перед купівлею авто важливо порівняти ціни. Позашляховики з повним приводом зазвичай коштують більше, ніж передньопривідні кросовери. Системи повного приводу є додатковими і дорогими, що збільшує загальну вартість автомобіля. Якщо ваш бюджет обмежений, передньопривідний автомобіль може бути вигіднішим варіантом.

Двигун і витривалість

Двигуни передньопривідних автомобілів зазвичай мають більший ресурс, бо їм не потрібно тягнути зайвий вагу. У позашляховиків 4х4 додаткові частини трансмісії створюють більше навантаження на двигун, що може призвести до його швидшого зносу. Навіть якщо ви перемикаєте автомобіль у режим 2WD, додаткове тертя від системи все ще зберігається.

Охолодження

У повнопривідних автомобілях система охолодження працює з підвищеним навантаженням, особливо в умовах бездоріжжя. Це може призвести до забруднення радіаторів, а недостатнє охолодження може стати причиною серйозних проблем з двигуном. Багато водіїв встановлюють додаткові захисні пристрої, які можуть перешкоджати нормальній циркуляції повітря.

Передача крутного моменту

У позашляховиках завжди виникають проблеми з передачею крутного моменту на всі чотири колеса, незалежно від типу трансмісії. Це створює підвищене навантаження на деталі, які можуть зноситися до 100 000 км пробігу. У передньопривідних автомобілях таких проблем немає, оскільки їхня трансмісія не має додаткових елементів.

Підвіска

Задня підвіска позашляховиків зазвичай більш складна та має більше деталей, які з часом можуть потребувати заміни. Натомість у передньопривідних автомобілях підвіска простіша, що підвищує їхню довготривалу надійність.

Експлуатаційні витрати

Позашляховики зазвичай споживають більше пального і можуть вимагати використання пального з вищим октановим числом. Це також стосується витрат на заміну трансмісійного мастила, що може значно вплинути на загальні витрати на обслуговування автомобіля.
Якщо ви розглядаєте покупку вживаного позашляховика, врахуйте, що попередній власник, ймовірно, використовував його для активного відпочинку, що може подвоїти ваші витрати на утримання.

Купівля повнопривідного позашляховика має сенс лише тоді, коли ви плануєте використовувати його для бездоріжжя. Якщо ви мешкаєте в місті та зазвичай їздите по асфальтованих дорогах, передньопривідний кросовер буде більш економічним і зручним варіантом. З хорошими шинами та регулярним обслуговуванням він забезпечить комфортну їзду навіть взимку на слизьких дорогах.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

2 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago