Categories: Статті

Водіям назвали ознаки неполадок вихлопної системи

Виявлення будь-яких несправностей у вихлопній системі автомобіля найкраще виправляти на ранніх етапах. Це є важливим для забезпечення стабільної роботи двигуна, незалежно від його типу — бензинового чи дизельного. Коректна функція вихлопної системи має значення для екології, безпеки водія і пасажирів, а також для збереження продуктивності транспортного засобу.

З’явлення ознак поломки повинно викликати увагу власника автомобіля, пише ТОнеТО.

Своєчасний ремонт вихлопної системи дозволяє заощадити на обслуговуванні інших частин авто, зокрема — двигуна, а також уникнути ряду інших проблем.

Основні причини поломок вихлопної системи не є рідкістю через особливості експлуатації даного блоку. Серед основних причин виходу з ладу виділяють такі фактори:

  1. Корозія: Зазвичай, каталізатор, глушник, проміжні труби і резонатори піддаються корозії через регулярний контакт з різними реагентами і вологою, утворення конденсату всередині резонатора і глушника, спричиненого контрастом температур.
  2. Механічні пошкодження: З’являються в результаті поїздок по нерівній дорозі, потрапляння каміння під колеса або удару об перешкоду. Ці пошкодження проявляються у вигляді тріщин, вм’ятин, суцільних дірок і часто супроводжуються пошкодженням внутрішніх перегородок і обривом фіксаторів.
  3. Деформації: Викликані високою температурою або її коливаннями. Це може бути прогорання окремих елементів, а також порушення геометрії і втрата герметичності з’єднань.

Для перевірки вихлопної системи можна провести візуальний огляд, який дозволяє визначити до 60% пошкоджень. Решта поломок може бути виявлена за звуком або під час діагностики.

Є ряд факторів, які можуть свідчити про наявність несправностей в системі вихлопу. До них відносяться:

  1. Підвищений рівень шуму: Корозія глушника або тріщини в трубі можуть бути причиною цього. Також можливі інші несправності.
  2. Втрата потужності двигуна: Часто викликана проблемами з каталізатором або іншими компонентами.
  3. Поява чорного диму та кіптяви: Зазвичай пов’язана з пошкодженням каталізатора або витоком у трубі.
  4. Поява запаху бензину або дизеля: Свідчить про проблему з каталітичним нейтралізатором.
  5. Стукіт під авто: Викликаний відривом опори вихлопної системи чи поломкою труби.

Більшість поломок вихлопної системи краще виправляти за допомогою професіоналів. Самостійне зварювання може мати тимчасовий ефект. У деяких випадках рекомендується заміна пошкоджених деталей через низьку ефективність ремонту. Звернення в автосервіс дозволить провести якісну діагностику і обрати оптимальний варіант обслуговування.

 

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Share
автор
Олександр Успішний

Recent Posts

Поганого водія видно одразу: інструктор розкрив головну ознаку

Поняття «поганий водій» часто має суб'єктивне забарвлення, тому у кожного своя думка з цього приводу.…

1 годину ago

Поліцейський пояснив, чим небезпечний дистанційний запуск двигуна

Багато водіїв сучасних автомобілів, оснащених функцією дистанційного запуску двигуна, охоче користуються цим нововведенням. Наприклад, вранці,…

2 години ago

Як правильно використовувати холостий хід без шкоди для двигуна: відповідь моториста

Експлуатація автомобіля на холостому ходу, як і раніше, залишається спірною темою. У деяких країнах тривала…

3 години ago

Коли можна втратити права за перевищення швидкості в Україні

Одним із найпоширеніших порушень ПДР в Україні є перевищення швидкісного ліміту, за що передбачено адміністративний…

4 години ago

Коли краще не торкатися педалі гальма: патрульний назвав п’ять випадків

Багато водіїв вважають гальма в автомобілі порятунком від неприємностей, однак на ділі їхнє використання іноді…

5 години ago

Втратити права може будь-хто: три хитрощі поліції, щоб зробити вас пішоходом

Останнім часом в Україні почастішали випадки позбавлення водійських прав. Найчастіше це відбувається за звинуваченням у…

10 години ago