Стали відомі 5 культових автомобільних брендів, які таємно належать Китаю

Сьогодні здається, що все, що ви купуєте, зроблено в Китаї, але досі автомобілі були винятком. Існує безліч брендів з Америки, Японії, Німеччини, Кореї та інших країн, але ми ще не бачили жодного автомобіля з Китаю – або принаймні вони хочуть, щоб ви так думали. Отже, які з наших улюблених автомобільних брендів зараз таємно належать Китаю?

Lotus

Хоча багато покупців автомобілів, можливо, навіть ніколи не чули про цього ексклюзивного британського виробника спортивних автомобілів, Lotus був одним з брендів, нещодавно викуплених величезною холдинговою групою Zhejiang Geely Holding Group. Geely, як відомо, є найбільшим приватним автовиробником у Китаї та розпочала масову скупку популярних автомобільних брендів. У 2017 році Geely придбала мажоритарну частку в Lotus і почала переформатовувати бренд відповідно до потреб китайського ринку.

У 2019 році на автосалоні в Гуанчжоу Lotus представив свій перший електричний спортивний автомобіль Evija. За ним у 2020 році послідував Lotus Eletre, який став не лише першим позашляховиком бренду, але й першим автомобілем, що був побудований на новому заводі Lotus в Ухані, Китай. Цілком ймовірно, що більшість майбутніх моделей Lotus будуватимуться в Китаї, оскільки завод в Ухані набагато більший і сучасніший, ніж майже 60-річний завод у Хетелі, Великобританія, де старі моделі Lotus збиралися вручну, що є дивовижним прикладом майстерності старого світу.

Volvo / Polestar

Ще один легендарний європейський бренд, відомий тим, що розширює межі автомобільних технологій, Volvo, набагато більше відомий пересічному покупцеві автомобілів, ніж Lotus. Однак шведський бренд також був придбаний компанією Geely. Geely придбала Volvo ще у 2010 році, але до недавнього часу не втручалася в процес і дозволяла бренду продовжувати проєктувати та виробляти свої автомобілі у Швеції. Однак, коли китайська автомобільна промисловість почала набирати обертів, Geely почала переносити виробничі лінії Volvo до Китаю і підштовхувати шведський бренд до розробки автомобілів для китайського ринку.

Сьогодні Китай є найбільшим ринком для Volvo, на який припадає понад 25% її продажів.

MG

Після того, як MG належала низці різних компаній, у тому числі протягом короткого періоду була в складі BMW, у 2005 році її придбала китайська Nanjing Automobile Group. Пізніше, у 2007 році, компанія Nanjing була об’єднана з державною компанією SAIC, четвертим за величиною виробником автомобілів у Китаї, але MG продовжила розвиватися під китайським контролем.

Хоча ви все ще не знайдете жодного сучасного автомобіля MG в американських дилерських центрах, бренд пропонує більше десятка моделей на ринках Азії та Близького Сходу. Однак MG починає користуватися успіхом у Європі завдяки своїм моделям китайського виробництва, тож у майбутньому, можливо, повернеться на американський ринок.

Buick / GM

Технічно Buick може не належати Китаю, але шанувальники найстарішого американського автовиробника можуть бути здивовані тим, наскільки сильно Китай домінує у плануванні та виробництві Buick. У 2021 році компанія Buick продала загалом 180 000 автомобілів тут, у Сполучених Штатах, – число, яке затьмарює 820 000 автомобілів, проданих брендом у Китаї за той самий рік. І хоча американська лінійка Buick складається лише з чотирьох моделей позашляховиків, у Китаї на вибір покупців є 14 різних моделей Buick. Buick також імпортує більше автомобілів з Китаю, ніж будь-який інший бренд, оскільки кожен Buick Envision будується на заводі SAIC в Шанхаї.

Загальний обсяг продажів GM у Китаї перевищив 2,9 мільйона автомобілів у 2021 році порівняно з 2,2 мільйона автомобілів у Сполучених Штатах. Отже, хоча штаб-квартира GM все ще може знаходитися в Америці, Китай та його зростаючі продажі автомобілів є її основним напрямком діяльності.

Volkswagen

Як і GM, Volkswagen – ще одна компанія, яка обслуговує Китай більше, ніж свій домашній ринок. У 2021 році VW продав 1,4 мільйона автомобілів в Європі, але 2,8 мільйона – в Китаї. Фактично, VW є найбільш продаваним автомобільним брендом у Китаї з великим відривом, займаючи понад 10% китайського ринку – і ця цифра падає в останні роки, оскільки внутрішні китайські бренди набирають обертів.

VW роками розробляв спеціальні моделі для китайського ринку, але зараз він все більше орієнтується на менталітет “Китай – перш за все”. Одним із перших прикладів цього був Passat 2011 року, який, як пам’ятають шанувальники VW, позначив розкол між американською та європейською моделями. Насправді “американська” модель була розроблена для китайського ринку. Тепер нова серія електромобілів VW ID для світових ринків базується в Китаї, а моделі ID.4 та ID.6 дебютували на Шанхайському автосалоні (ID.6 наразі продається лише в Китаї, але ходять чутки, що він з’явиться і в Америці). VW все ще офіційно залишається німецькою компанією, але, так само як і бренди, що належать Китаю, бачить своє майбутнє на китайському ринку.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Джерело carbuyerlabs.com
Читайте також