Categories: Автопоради

6 фраз, які поставлять на місце патрульного під час зупинки автомобіля

На дорозі патрульний має розпізнати досвідченого водія, який готовий захищати свої права, повідомляє “Твоя МАШИНА”.

Згідно з психологічною точкою зору, в кожній людині існують внутрішні аспекти – Дорослий, Дитина та Батько. Комунікація з поліцейським повинна відбуватися на рівні дорослих – з позиції Дорослого з Дорослим. Важливо уникати переходу до поліцейських до позиції Батька та утримуватися від висловлювань типу: “І куди ж ви так поспішаєте?” або “Ну і як не соромно порушувати, шановний …”. Водій повинен спілкуватися з обережністю, впевненістю, контролювати свої емоції та використовувати розсудливість. Для цього можна скористатися шістьома простими фразами, які дадуть зрозуміти поліцейському, що він має справу з компетентним водієм, який знає свої права.

“Ми тільки на «Ви»”

Надаєте водію звучання “Ви”, а інспектор може використовувати “ти” лише у випадках, коли перед ним значно молодша людина або водій, який проявляє пасивність. Ви ввічливо, але рішуче демонструєте готовність виконувати законні вимоги поліцейського, поважати його повноваження та очікувати на взаємну повагу.

“Я повинен зафіксувати все на камеру”

Хоча патрульним може не подобатися запис їхніх дій, вони не можуть заборонити це, якщо діють у межах своїх повноважень. Важливо вказати, що запис не створюється для створення скандалу, але служить документальним доказом для вас. Якщо проінформуєте про це, ваші дії повинні бути зрозумілими.

“Зачекайте, я «загуглю» цю статтю ПДР”

Якщо у вас є сумніви щодо провини, вимовляти цю фразу нормально. Перш, ніж щось підписувати, ви повинні ознайомитися з порушенням, яке вам приписують, та його наслідками. Сучасні засоби зв’язку, такі як смартфон або планшет, можуть вам у цьому допомогти.

“Я зараз зателефоную до чергової частини і запрошу сюди відповідального”

Якщо виникають розбіжності, ви можете вимовити цю фразу, але важливо враховувати, що це вже серйозний крок. Не використовуйте його як засіб зловживання. У випадках, коли ви вибрали цей шлях, обов’язково знімайте все, що відбувається на телефон, це буде доказом вашої правоти або можливих зловживань.

“Давайте оформимо протокол”

Ви можете спокійно запропонувати інспектору оформити протокол, ця фраза говорить про ваше розуміння не лише ваших прав і обов’язків, але й прав і обов’язків іншої сторони. Це вказує на те, що ви не поспішаєте і готові розібратися в суті претензій. В протоколі інспектор зобов’язаний чітко відобразити порушення ПДР і призначити покарання відповідно до статті Адміністративного кодексу.

“З порушенням не згоден, потребую захисника”

Це також серйозний крок – заявити, що “я буду писати в протоколі, що з порушенням не згоден, і при розгляді справи потребую захисника”. Це потрібно вказати в протоколі. Ця фраза показує, що ви, використовуючи юридичну термінологію, висловили клопотання про участь захисника. Інспектор зобов’язаний розглянути це клопотання і прийняти відповідне рішення. На практиці це може бути непрактичним, оскільки на дорозі складно знайти захисника, проте на суді ви можете посилатися на порушення процедури оформлення правопорушення і недоступність захисника для громадянина.

Важливо враховувати, що використання цих фраз повинно бути обгрунтованим і відповідати конкретним ситуаціям. Здоровий глузд, спокійна і впевнена комунікація, контроль емоцій та висловлення прав з повагою до посадової особи є важливими аспектами взаємодії.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Топ-3 автомобіля Kia, які розчарували своїх власників

Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…

1 годину ago

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

2 години ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

3 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

4 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

1 день ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

1 день ago