Categories: Автопоради

Чому залишати номер телефону на авто небезпечно: поради від поліції

Багато українських водіїв залишають свій контактний телефон під лобовим склом або на задньому склі, аби за потреби швидко реагувати на запити поліції чи інших учасників руху. Однак такий підхід може обернутися серйозними проблемами. Начальник відділу кримінальної поліції в коментарі виданню «Твоя МАШИНА» розповів, чому варто відмовитися від цієї практики.

Шахрайські пастки на дорозі

Публічний номер телефону автоматично стає потенційним джерелом даних для зловмисників. Отримавши ваш контакт, вони можуть накопичити відомості про особу та фінансові звички, що призводить до ризику крадіжки коштів чи ідентичності. Найчастіше в поліції називають вразливими групами жінок, початківців-водіїв і людей похилого віку.

Схема роботи аферистів

Шахраї можуть подзвонити під виглядом свідків незначної ДТП із вашим авто. Здебільшого дзвінок надходить у пізній час, коли перевірити стан машини складно. Крім того, злочинці пропонують «вирішити все мирно» та нібито компенсувати збитки готівкою або переказом. Для цього вони переконують назвати реквізити картки, включно з CVV-кодом. Після отримання даних зв’язок з ними обривається, а з рахунку списуються всі гроші.

Як убезпечити свої дані

Крім негайних фінансових втрат, оприлюднений номер можуть використати для захоплення SIM-карти. Аферисти подають оператору фейкову заявку на «відновлення» номера, після чого отримують контроль над ним. В результаті ви втрачаєте доступ до соцмереж, онлайн-банкінгу та інших важливих сервісів.

Рекомендації від поліції

Поліція радить не розміщувати на авто свій основний номер телефону, прив’язаний до банківських рахунків чи важливих акаунтів. За потреби заведіть окрему SIM-карту для загальних звернень і зареєструйте її на своє ім’я в оператора. Це значно знизить ризик шахрайства й захистить ваші персональні дані.

Не піддавайтеся на маніпуляції зловмисників і дбайте про безпеку своїх контактів.

Вас також можуть зацікавити новини:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

56 хвилин ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago