Categories: Автопоради

Чому залишати номер телефону на авто небезпечно: поради від поліції

Багато українських водіїв залишають свій контактний телефон під лобовим склом або на задньому склі, аби за потреби швидко реагувати на запити поліції чи інших учасників руху. Однак такий підхід може обернутися серйозними проблемами. Начальник відділу кримінальної поліції в коментарі виданню «Твоя МАШИНА» розповів, чому варто відмовитися від цієї практики.

Шахрайські пастки на дорозі

Публічний номер телефону автоматично стає потенційним джерелом даних для зловмисників. Отримавши ваш контакт, вони можуть накопичити відомості про особу та фінансові звички, що призводить до ризику крадіжки коштів чи ідентичності. Найчастіше в поліції називають вразливими групами жінок, початківців-водіїв і людей похилого віку.

Схема роботи аферистів

Шахраї можуть подзвонити під виглядом свідків незначної ДТП із вашим авто. Здебільшого дзвінок надходить у пізній час, коли перевірити стан машини складно. Крім того, злочинці пропонують «вирішити все мирно» та нібито компенсувати збитки готівкою або переказом. Для цього вони переконують назвати реквізити картки, включно з CVV-кодом. Після отримання даних зв’язок з ними обривається, а з рахунку списуються всі гроші.

Як убезпечити свої дані

Крім негайних фінансових втрат, оприлюднений номер можуть використати для захоплення SIM-карти. Аферисти подають оператору фейкову заявку на «відновлення» номера, після чого отримують контроль над ним. В результаті ви втрачаєте доступ до соцмереж, онлайн-банкінгу та інших важливих сервісів.

Рекомендації від поліції

Поліція радить не розміщувати на авто свій основний номер телефону, прив’язаний до банківських рахунків чи важливих акаунтів. За потреби заведіть окрему SIM-карту для загальних звернень і зареєструйте її на своє ім’я в оператора. Це значно знизить ризик шахрайства й захистить ваші персональні дані.

Не піддавайтеся на маніпуляції зловмисників і дбайте про безпеку своїх контактів.

Вас також можуть зацікавити новини:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

6 години ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

1 день ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

1 день ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago