Categories: Автопоради

Для чого водії влітку накривають шини картоном

У спекотні дні покришки авто зазнають підвищеного навантаження від ультрафіолету та високих температур. Гума втрачає пружність, стає крихкою і починає тріскатися, що скорочує термін служби шин. Щоб захистити колеса, багато автовласників використовують простий лайфхак — накладають на шини картонні листи, пише Interia.

Вплив сонця на шини влітку

Прямі промені нагрівають поверхню шин і руйнують їх матеріал — еластомер втрачає гнучкість, виникають мікротріщини, а з часом і глибші розриви. Особливо помітно це у авто, які довго стоять під відкритим небом без навісу або гаража. Незахищені шини швидше втрачають свої властивості і потребують заміни значно раніше.

За даними Interia, у південних країнах Європи популярним способом знизити навантаження на колеса стало накривання їх шматками картону чи тканиною. Такий бар’єр відбиває частину УФ-променів і зменшує нагрівання гуми, що допомагає продовжити її ресурс.

Кому загрожує найбільше?

Найвразливішими вважаються авто, які рідко використовують: кемпери, дачні машини або ретро-моделі, що стоять нерухомо по кілька тижнів. Поєднання високої спеки, постійного впливу ультрафіолету та відсутності руху провокує як рівномірне старіння, так і локальне підтирання в місцях контакту шини з землею.

Коли звернути увагу на стан шин?

Окрім пробігу, важливе значення має вік гуми та умови її експлуатації. Навіть при збереженому малюнку протектора після 6–8 років на поверхні можуть з’явитися помітні мікротріщини — сигнал до заміни. Фахівці радять щороку, починаючи з п’ятого року служби, оглядати шини хоча б візуально, адже руйнування здебільшого відбувається зсередини.

Простий захист картоном

Якщо гаража немає, а залишити авто в тіні — неможливо, достатньо накрити шини шматками щільного картону. Цей недорогий і доступний спосіб мінімізує нагрівання гуми і уповільнює її старіння в літню пору. Така профілактика дозволяє зберегти характеристики покришок і відтермінувати покупку нових шин.

Вам також може бути цікаво:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

21 хвилина ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

1 день ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

1 день ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago