Categories: Автопоради

Експерти розкрили причини свисту під капотом і способи його усунення

Автомобільні спеціалісти пояснюють, чому під капотом може з’являтися свист і які кроки допоможуть позбутися цього звуку. Найчастіше причина — проковзування привідного ременя по шківах.

У сучасних авто встановлюють поліклинові ремені зі зворотним гладким боком та кількома поздовжніми клинами. Один ремінь зазвичай приводить у дію генератор, компресор кондиціонера, насос гідропідсилювача керма та водяний насос.

Основні фактори, що спричиняють свист:

  1. Підвищене навантаження. Особливо небезпечно при заклинюванні одного з агрегатів — в такому разі двигун слід негайно вимкнути.
  2. Недостатній натяг ременя. Слабо натягнутий ремінь підтягують, а коли автоматичний натяжний механізм вичерпує ресурс, замінюють разом із ременем.
  3. Волога або забруднення. Краплі води чи іній зникають при прогріванні двигуна, а пил, мастило чи інші забруднення вимагають очищення шківів і часто — заміни ременя.
  4. Старіння гумового матеріалу. З часом гума висихає й тріскається, тому старий ремінь потрібно міняти на новий.
  5. Неправильна траєкторія прокладки. Помилки при маршрутизації через численні шківи та ролики призводять до прослизання.

Ігнорування свисту може призвести до обриву ременя, відмови помпи охолоджувальної рідини або попадання уламків під ремінь ГРМ — а це загрожує дорогим ремонтом двигуна.

При заміні рекомендують обирати продукцію перевірених брендів: Gates, Continental, Dayco, Lemförder, Bosch та Luzar. Якщо ви віддаєте перевагу бюджетним аналогам, упевніться, що маєте навички самостійної заміни ременя та запасний комплект на заміну.

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

28 хвилин ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

1 годину ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

21 годину ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

22 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

23 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago