Коли повний привід не потрібен: поради від експерта

Повний привід у автомобілі може забезпечити високий рівень тяги та керованості на дорозі, особливо в умовах поганої погоди або на нестабільному дорожньому покритті. Однак, не завжди його наявність є необхідною або ефективною, іноді він може бути марним.

Заміна цільних задніх мостів на багатоланкові підвіски стала значним перетворенням, яке часто використовується виробниками автомобілів. Цей перехід дозволяє покращити керованість та якість їзди, особливо на бездоріжжі, при цьому забезпечуючи стабільність та керованість на асфальтованих дорогах.

Віктор Волошин, керівник компанії Autolisr, підтримує цю тенденцію. Він вказує на те, що компанії, такі як Land Rover, Mercedes-Benz та Cadillac, переходять на більш гнучкі коробки передач та сучасні підвіски. Це робить їзду на їхніх автомобілях більш комфортною та приємною для водіїв.

Волошин також вказує на те, що постійний повний привід стає менш актуальним у місті. З огляду на те, що більшість автомобілів мають передньопривідну систему, виробники можуть пропонувати більш економічні варіанти, які використовують менше палива, не втрачаючи зчеплення з дорогою та стійкості.

Машини з постійною повнопривідною системою можуть мати тягу, порівнянну з передньопривідними кросоверами, але значна різниця в ціні між ними завжди є фактором. Автомобілі з передньопривідною системою завжди коштують менше, ніж ті, що мають постійну повнопривідну систему. Це підкреслює економічну доцільність передньопривідних альтернатив.

У січні цього року позашляховики та кросовери склали 70,6% від усіх нових легкових автомобілів, що були продані в Україні. Це підтверджує перевагу цього сегмента на ринку автомобілів країни.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Джерело Avtosota
Читайте також