Categories: Автопоради

Коли повний привід не потрібен: поради від експерта

Повний привід у автомобілі може забезпечити високий рівень тяги та керованості на дорозі, особливо в умовах поганої погоди або на нестабільному дорожньому покритті. Однак, не завжди його наявність є необхідною або ефективною, іноді він може бути марним.

Заміна цільних задніх мостів на багатоланкові підвіски стала значним перетворенням, яке часто використовується виробниками автомобілів. Цей перехід дозволяє покращити керованість та якість їзди, особливо на бездоріжжі, при цьому забезпечуючи стабільність та керованість на асфальтованих дорогах.

Віктор Волошин, керівник компанії Autolisr, підтримує цю тенденцію. Він вказує на те, що компанії, такі як Land Rover, Mercedes-Benz та Cadillac, переходять на більш гнучкі коробки передач та сучасні підвіски. Це робить їзду на їхніх автомобілях більш комфортною та приємною для водіїв.

Волошин також вказує на те, що постійний повний привід стає менш актуальним у місті. З огляду на те, що більшість автомобілів мають передньопривідну систему, виробники можуть пропонувати більш економічні варіанти, які використовують менше палива, не втрачаючи зчеплення з дорогою та стійкості.

Машини з постійною повнопривідною системою можуть мати тягу, порівнянну з передньопривідними кросоверами, але значна різниця в ціні між ними завжди є фактором. Автомобілі з передньопривідною системою завжди коштують менше, ніж ті, що мають постійну повнопривідну систему. Це підкреслює економічну доцільність передньопривідних альтернатив.

У січні цього року позашляховики та кросовери склали 70,6% від усіх нових легкових автомобілів, що були продані в Україні. Це підтверджує перевагу цього сегмента на ринку автомобілів країни.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

2 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago