Categories: Автопоради

Як правильно тримати оберти двигуна, аби уникнути капітального ремонту

Для того щоб двигун автомобіля працював ефективно та не потребував ремонту, важливо використовувати його у певних діапазонах оборотів. Ці режими дозволяють забезпечити достатню потужність та зменшити знос деталей двигуна.

Двигун внутрішнього згоряння складається з багатьох деталей, які мають торкаються одна одної. Якщо вони торкаються занадто сильно або занадто слабо, це може вплинути на їхню тривалість служби. Наприклад, деякі деталі, такі як поршневі кільця та вкладиші, можуть бути під великим навантаженням під час різких змін обертів двигуна.

Елементи, які труться в двигуні, можуть зазнавати зносу не лише при високих оборотах, але і при низьких. Наприклад, під час розгону з великим навантаженням, якщо оберти двигуна низькі, знос елементів може збільшитися через недостатнє змащення.

Під час тягнення важкого вантажу на низьких обертах двигуна масляний насос не працює на повну потужність. Це може призвести до недостатнього змащення деяких частин двигуна, якщо ви різко натиснете на газ для прискорення, особливо на підйомі або при великому навантаженні.

Під час роботи двигуна на високих обертах деталі можуть деформуватися. Наприклад, при обертах 4500 об/хв це особливо помітно на поршнях і стінках циліндрів. При високих температурах мастило стає менш ефективним, і найбільше навантаження на деталі виникає при обертах понад 5000 під час розгону. Регулярне використання автомобіля у цьому діапазоні може скоротити термін його служби.

Щоб уникнути зайвого зносу та продовжити термін служби двигуна, радять утримувати оберти в межах 2000-4000 об/хв під час руху.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago