Як правильно тримати оберти двигуна, аби уникнути капітального ремонту
Для того щоб двигун автомобіля працював ефективно та не потребував ремонту, важливо використовувати його у певних діапазонах оборотів. Ці режими дозволяють забезпечити достатню потужність та зменшити знос деталей двигуна.
Двигун внутрішнього згоряння складається з багатьох деталей, які мають торкаються одна одної. Якщо вони торкаються занадто сильно або занадто слабо, це може вплинути на їхню тривалість служби. Наприклад, деякі деталі, такі як поршневі кільця та вкладиші, можуть бути під великим навантаженням під час різких змін обертів двигуна.
Елементи, які труться в двигуні, можуть зазнавати зносу не лише при високих оборотах, але і при низьких. Наприклад, під час розгону з великим навантаженням, якщо оберти двигуна низькі, знос елементів може збільшитися через недостатнє змащення.
Під час тягнення важкого вантажу на низьких обертах двигуна масляний насос не працює на повну потужність. Це може призвести до недостатнього змащення деяких частин двигуна, якщо ви різко натиснете на газ для прискорення, особливо на підйомі або при великому навантаженні.
Під час роботи двигуна на високих обертах деталі можуть деформуватися. Наприклад, при обертах 4500 об/хв це особливо помітно на поршнях і стінках циліндрів. При високих температурах мастило стає менш ефективним, і найбільше навантаження на деталі виникає при обертах понад 5000 під час розгону. Регулярне використання автомобіля у цьому діапазоні може скоротити термін його служби.
Щоб уникнути зайвого зносу та продовжити термін служби двигуна, радять утримувати оберти в межах 2000-4000 об/хв під час руху.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!