Ніколи так не робіть: водіям пояснили, чому не можна викручувати кермо з гідропідсилювачем до упору

Гідропідсилювач – це важлива частина сучасних автомобілів, яка забезпечує більш легке управління під час руху. Проте, деякі водії роблять помилку, викручуючи кермо до упору при повороті, що може мати серйозні наслідки.

Особливості конструкції:

Гідропідсилювач працює завдяки насосу, який створює гідравлічний тиск для полегшення керування автомобілем. Однак, коли кермо викручується до упору, це створює надмірне навантаження на систему гідропідсилювача, що може призвести до зносу його компонентів і збільшення ризику поломок.

Ймовірні поломки:

Пошкодження шлангів: При надмірному викручуванні керма може виникнути знос і пошкодження гідравлічних шлангів, що може призвести до їх протікання або розриву. Це може спричинити витік гідравлічної рідини і погіршення роботи системи гідропідсилювача.

Вихід з ладу насоса: При тривалому утриманні керма в крайньому положенні може виникнути надмірне навантаження на насос гідропідсилювача, що може призвести до його перегріву і виходу з ладу. Це може призвести до втрати функціональності гідропідсилювача і потреби в заміні насоса.

Страждають інші механізми рульової рейки: Надмірне навантаження на кермо і рульову рейку може призвести до зношування і пошкодження інших компонентів системи керування, таких як рульові манжети, рульові вали і рульові шарніри.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Джерело Твоя машина
Читайте також