Що категорично не можна робити водію, коли відмовили гальма: має знати кожен

У випадку, коли система гальмів підводить водія, корисно знати кілька стратегій для мінімізації ризиків. Експерти діляться досвідом, надаючи п’ять правильних і два явно шкідливих рішень.

Використання двоконтурної гальмівної системи:

Більшість автомобілів оснащено двоконтурною гальмівною системою, яка дозволяє водіям рішуче натискати на гальмівну педаль у випадку відмови одного контуру, забезпечуючи повне гальмування і знижуючи швидкість.

Гальмування двигуном:

Водіям рекомендується використовувати гальмування двигуном, перемикаючи передачі з більш високої на нижчу на автомобілях з механічною коробкою передач або використовуючи ручний режим на автомобілях з автоматичною коробкою.

Гальмо стоянки:

Якщо автомобіль обладнаний механічним гальмом стоянки, його можна використовувати на ходу, збільшуючи зусилля поступово. При наявності електромеханічного гальма стоянки, слід перевірити інструкцію та ознайомитися з його працездатністю.

Маневрування:

У деяких випадках маневрування може допомогти зупинити автомобіль, особливо за містом або на відкритому просторі, де є можливість для маневрування.

Контактне гальмування:

У крайньому випадку, за відсутності інших варіантів, можна використати контактне гальмування, таке як кучугури чи чагарники, або взаємодія з іншим транспортним засобом. Важливо пам’ятати, що цей метод може призвести до серйозних пошкоджень.

Неприпустимі дії у подібних ситуаціях:

Увімкнення задньої передачі або режиму “Паркінг”:

Не рекомендується вмикати задню передачу або режим “Паркінг” на ходу, оскільки це може призвести до поломки коробки.

Паніка та необдумані дії:

Паніка може виявитися ворогом водія. Важливо залишатися спокійним, швидко оцінювати ситуацію та приймати свідомі рішення для мінімізації ризиків.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Джерело mashyna.com.ua
Читайте також