Шишка на шині: що потрібно знати про проблему
На жаль, поширеною проблемою, з якою стикаються автомобілісти, є утворення проколів на шинах.
У той час як автомобілісти часто ремонтують дефекти на протекторі, вони іноді не помічають або недооцінюють наслідки бічних розривів. Зараз ми з’ясуємо, чи безпечно продовжувати рух, коли стався інцидент з шиною, а також виокремимо випадки, коли можна виправити ситуацію, і випадки, які не підлягають виправленню.
Прокол – це, по суті, випуклість або горбик, який утворюється на боковині або протекторі шини внаслідок розриву корду.
Хоча пошкодження може виникнути як у передніх, так і в задніх шинах, ризик вищий у передніх шинах через більші навантаження. Слід пам’ятати, що грижі дисків також можуть виникати у внутрішній, менш помітній частині шини.
Якщо випинання перевищує 10 мм, значно зростає ризик раптового розриву шини, що робить небезпечним подальшу їзду.
У випадку менших гриж, ви можете обережно дістатися до найближчого шиномонтажу для заміни шини. Якщо є повнорозмірне запасне колесо, воно може тимчасово замінити пошкоджену шину.
Якщо запасне колесо відсутнє, є сенс переставити пошкоджене колесо на задню вісь. Однак, якщо є запасна шина, бажано негайно замінити пошкоджену шину.
Але чому взагалі відбуваються проколи шин?
- Паркування біля бордюрів або інших перешкод.
- Проїзд по вибоїнах на дорозі.
- Заводський брак при виготовленні шини.
Проколи шин найчастіше трапляються, коли тиск в шинах падає нижче рекомендованого рівня. Відсутність регулярної перевірки та підтримки тиску в шинах збільшує ризик виникнення таких деформацій шин. Тому підтримка належного тиску в шинах має вирішальне значення для уникнення проколів і забезпечення безпечного водіння.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!