Шишка на шині: що потрібно знати про проблему

На жаль, поширеною проблемою, з якою стикаються автомобілісти, є утворення проколів на шинах.

У той час як автомобілісти часто ремонтують дефекти на протекторі, вони іноді не помічають або недооцінюють наслідки бічних розривів. Зараз ми з’ясуємо, чи безпечно продовжувати рух, коли стався інцидент з шиною, а також виокремимо випадки, коли можна виправити ситуацію, і випадки, які не підлягають виправленню.

Прокол – це, по суті, випуклість або горбик, який утворюється на боковині або протекторі шини внаслідок розриву корду.

Хоча пошкодження може виникнути як у передніх, так і в задніх шинах, ризик вищий у передніх шинах через більші навантаження. Слід пам’ятати, що грижі дисків також можуть виникати у внутрішній, менш помітній частині шини.

Якщо випинання перевищує 10 мм, значно зростає ризик раптового розриву шини, що робить небезпечним подальшу їзду.

У випадку менших гриж, ви можете обережно дістатися до найближчого шиномонтажу для заміни шини. Якщо є повнорозмірне запасне колесо, воно може тимчасово замінити пошкоджену шину.

Якщо запасне колесо відсутнє, є сенс переставити пошкоджене колесо на задню вісь. Однак, якщо є запасна шина, бажано негайно замінити пошкоджену шину.

Але чому взагалі відбуваються проколи шин?

  • Паркування біля бордюрів або інших перешкод.
  • Проїзд по вибоїнах на дорозі.
  • Заводський брак при виготовленні шини.

Проколи шин найчастіше трапляються, коли тиск в шинах падає нижче рекомендованого рівня. Відсутність регулярної перевірки та підтримки тиску в шинах збільшує ризик виникнення таких деформацій шин. Тому підтримка належного тиску в шинах має вирішальне значення для уникнення проколів і забезпечення безпечного водіння.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Джерело garage.hyser.com.ua/
Читайте також