Categories: Автопоради

Топ-10 найпопулярніших міфів про ремінь безпеки в Україні

Відповідно до дорожніх правил України, всі водії та пасажири автомобілів повинні користуватися ременем безпеки. Це стосується як водіїв, так і пасажирів. Проте багато українців все ще відмовляються використовувати ремені в автомобілях, пред’являючи різні аргументи на підтримку свого вибору.

Використання ременя безпеки значно знижує ризик смерті водія під час аварій: у 2,3 рази при фронтальному зіткненні, у 1,8 рази при бічному ударі та у 5 разів при перекиданні автомобіля. При цьому за невикористання ременя передбачено штраф за КУпАП у розмірі 510 гривень. Але чи варто ризикувати власним життям заради такої суми?

З метою підвищення свідомості громадян, Патрульна поліція вирішила розповісти про 10 найпоширеніших міфів щодо ременів безпеки в Україні та спростувати їх.

Міф № 1. При низькій швидкості можна обійтися без ременя безпеки.

Непристебнутий водій при фронтальному зіткненні може отримати серйозні травми та загинути у 9 із 10 випадків.

Міф № 2. Ремінь заважає залишити автомобіль, що горить або тоне.

Сучасні ремені легко знімаються. Найбільша небезпека полягає в ударі, що передує пожежі або зануренню у воду.

Міф № 3. На короткі відстані ремінь безпеки не потрібен.

Статистика показує, що 75% випадків загибелі водіїв трапляються в межах 40 кілометрів від будинку.

Міф № 4. Прив’язаний дорослий зможе утримати дитину на руках.

Навіть при зіткненні зі швидкістю 30 км/год, сила, що діє на малюка вагою 7 кг, становить 135 кг. Утримати таку вагу неможливо.

Міф № 5. Використання ременя незручно.

Постійне використання ременя допомагає звикнути до нього. Непристебнутій людині буде незручно, що є нагадуванням про його важливість.

Міф № 6. Найбезпечніше місце в автомобілі – за водієм.

Це місце здається безпечним, але пасажир на задньому сидінні без ременя ризикує бути викинутим з авто та травмувати інших пасажирів чи водія. У 75% випадків викидання з автомобілів люди гинуть.

Міф № 7. Краще бути викинутим із автомобіля у разі аварії.

Шанс на виживання при попаданні поза салоном під час ДТП становить 1 із 100. Чи готові ви ризикувати своїм життям? Основна небезпека – удар об частину автомобіля.

Міф № 8. За наявності подушок безпеки ремені не потрібні.

Подушка при розгортанні рухається зі швидкістю 300 км/год, що дорівнює удару великовагового боксера. Ремінь запобігає зіткненню з подушкою. Подушки розроблялися до роботи разом із ременями, а не замість них.

Міф № 9. Ремінь безпеки може спричинити травми.

Ремінь може спричинити опіки або зламати ключицю та травмувати шийний відділ хребта, але ці травми менші від тих, що можуть статися без ременя.

Міф № 10. Пасажирам на задньому сидінні не обов’язково пристібатися.

Це небезпечно не тільки для них, а й для водія. Загиблий пасажир заднього сидіння може завдати шкоди водієві. Інциденти з переворотом машини теж не рідкість.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Recent Posts

Юрист вказав на три категорії водіїв, яких патрульні бояться зупиняти

Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…

10 години ago

Водіям пояснили, чому один поширений штраф поліції є незаконним

Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…

10 години ago

Як колір авто може розкрити характер власника: висновки психологів

Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…

11 години ago

Топ-10 німецьких кросоверів класу люкс на вторинному ринку

Розкішні німецькі кросовери поєднують стиль, передові технології, високу якість і потужність. Однак їхня ціна часто…

11 години ago

Замерз бачок омивача взимку: що робити водіям в такій ситуації

Зима приносить водіям чимало клопоту, особливо під час сильних морозів. Одна з найпоширеніших проблем —…

12 години ago

Розкішні кросовери, які стрімко втрачають свою вартість: топ-10 моделей

Розкішні автомобілі часто коштують дуже дорого, але їхня ціна може різко знижуватися після покупки. Уже…

12 години ago