Categories: Автопоради

Водіям назвали 4 причини, навіщо на авто потрібно періодично їздити в режимі “газ в підлогу”

Існує загальнопоширена думка, що обережний стиль водіння сприяє подовженню терміну експлуатації різних компонентів та агрегатів у автомобілі, зокрема двигуна. Однак на практиці виявляється, що це переконання не завжди відповідає дійсності. Портал mmr.net.ua визначив 4 причини, чому періодична їзда в режимі повного прискорення є корисною для автомобілів.

Основна ідея полягає в тому, що при низьких обертах двигун піддається підвищеному навантаженню. Знижена продуктивність масляного насоса може спричинити масляне голодування, що має негативний вплив на роботу циліндро-поршневої групи.

Також збільшується тиск на компоненти кривошипно-шатунного механізму, що може призвести до прискореного зносу та виверження вкладишів колінчастого валу.

Звісно, мова йде не про абсолютно нові автомобілі з мінімальним пробігом. Головним чином це стосується транспортних засобів, які вже пройшли понад 50 тисяч кілометрів. Таким чином, щоб уникнути зростання зносу двигуна, важливо періодично натискати на педаль газу на повну.

Звісно, необхідно утримувати баланс і не постійно експлуатувати автомобіль в такому режимі. Проте іноді збільшення обертів двигуна до максимальної межі все-таки є вигідним. Це особливо важливо для очищення камер згоряння та запобігання утворенню нагару на свічках запалювання. Крім того, такий “спекотний” режим допомагає продувати деталі турбіни, якщо автомобіль оснащений таким двигуном.

Після таких маніпуляцій двигун може позбутися збитих обертів, почне стабільніше утримувати тягу на різних швидкостях і навіть полегшить запуск при низьких температурах. У цьому випадку стрес виявляється не руйнівним, а, навпаки, відновлюючим.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Топ-3 автомобіля Kia, які розчарували своїх власників

Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…

3 години ago

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

4 години ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

5 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

6 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

1 день ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

1 день ago