Categories: Автопоради

Водіям назвали 4 причини, навіщо на авто потрібно періодично їздити в режимі “газ в підлогу”

Існує загальнопоширена думка, що обережний стиль водіння сприяє подовженню терміну експлуатації різних компонентів та агрегатів у автомобілі, зокрема двигуна. Однак на практиці виявляється, що це переконання не завжди відповідає дійсності. Портал mmr.net.ua визначив 4 причини, чому періодична їзда в режимі повного прискорення є корисною для автомобілів.

Основна ідея полягає в тому, що при низьких обертах двигун піддається підвищеному навантаженню. Знижена продуктивність масляного насоса може спричинити масляне голодування, що має негативний вплив на роботу циліндро-поршневої групи.

Також збільшується тиск на компоненти кривошипно-шатунного механізму, що може призвести до прискореного зносу та виверження вкладишів колінчастого валу.

Звісно, мова йде не про абсолютно нові автомобілі з мінімальним пробігом. Головним чином це стосується транспортних засобів, які вже пройшли понад 50 тисяч кілометрів. Таким чином, щоб уникнути зростання зносу двигуна, важливо періодично натискати на педаль газу на повну.

Звісно, необхідно утримувати баланс і не постійно експлуатувати автомобіль в такому режимі. Проте іноді збільшення обертів двигуна до максимальної межі все-таки є вигідним. Це особливо важливо для очищення камер згоряння та запобігання утворенню нагару на свічках запалювання. Крім того, такий “спекотний” режим допомагає продувати деталі турбіни, якщо автомобіль оснащений таким двигуном.

Після таких маніпуляцій двигун може позбутися збитих обертів, почне стабільніше утримувати тягу на різних швидкостях і навіть полегшить запуск при низьких температурах. У цьому випадку стрес виявляється не руйнівним, а, навпаки, відновлюючим.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Recent Posts

Патрульний назвав найгірший час для їзди на кросовері

Останнім часом українці активно вважають за краще купувати кросовери, як нові, так і старі. Особливо…

4 години ago

Скільки потрібно їхати трасою, щоб підзарядити акумулятор: міфи і реальність

Як відомо, заряд автомобільного акумулятора постійно поповнюється за рахунок роботи генератора. Однак останньому потрібна певна…

5 години ago

Найкращі та найгірші автомобільні ключі: від кристалів до смартфонів

За століття автомобільний ключ пройшов шлях від простого механічного захисту до елемента стилю і цифрового…

6 години ago

Що означає індикатор EPC на панелі приладів: кошмар для власників Volkswagen

Власники автомобілів Volkswagen, а також дочірніх брендів Audi, Skoda і SEAT, можуть час від часу…

7 години ago

Як оживити розряджений акумулятор в автомобілі: простий прийом, який справді працює

Час від часу водії зтикаються з проблемою розрядженого акумулятора, через що автомобіль відмовляється заводитись. Найчастіше…

8 години ago

Механік назвали три пікапи, від купівлі яких краще відмовитися

Сьогодні в Україні пікапи набирають популярності. Вітчизняні автолюбителі починають відкривати для себе всі переваги компактних…

9 години ago