Categories: Автопоради

Водіям розповіли, скільки можна їздити без заміни мастила в двигуні авто

Виробники автомобілів та фахівці з обслуговування автомобілів попереджають водіїв про різні технічні проблеми, які можуть виникнути при невчасній заміні моторної оливи. Проте, навіть якщо пропустити заплановану заміну оливи у бензиновому двигуні, це, можливо, не призведе до серйозних наслідків.

Багато хто чув історії про те, як автомобілі проїжджали понад 50 тисяч кілометрів, не замінюючи оливу, і при цьому автомобіль продовжував працювати. Проте такі випадки стосуються переважно застарілих бензинових двигунів, які славляться своєю довговічністю. У випадку з сучасними двигунами такий підхід є помилковим.

Моторне мастило виконує ряд ключових функцій, таких як зменшення тертя, відведення тепла, захист від корозії внутрішніх деталей двигуна, видалення нагару та інших відкладень, а також зменшення зносу. Коли мастило старіє і втрачає свої властивості, це призводить до погіршення його змащувальних властивостей, що збільшує тертя між рухомими частинами. Це може призвести до перегріву, появи задирів та збільшення витрат палива.

Старе мастило може втратити свою ефективність у відводі тепла, що може призвести до перегріву двигуна. При занадто густому мастилі воно може видавлювати сальники, що може призвести до витоку мастила і створення ризику масляного голоду та серйозних пошкоджень двигуна.

Експерти рекомендують дотримуватися регламентів виробника та замінювати оливу щонайменше раз у 10-15 тисяч кілометрів пробігу. У важких умовах експлуатації цей інтервал може бути скорочений вдвічі. Заощадження на заміні моторного мастила може призвести до серйозних поломок і високих витрат на ремонт.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Дизель чи бензиновий турбо: що насправді краще для України у 2025–2026 роках

Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…

2 хвилини ago

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago