Categories: Автопоради

Водіям розповіли, як буксирувати машину з “автоматом”, щоб не зашкодити авто

У разі поломки на дорозі автомобіль з автоматичною коробкою передач можна буксирувати на тросі до потрібного місця, але існують певні обмеження та рекомендації.

По-перше, під час буксирування авто з автоматичною коробкою передач, селектор повинен знаходитися в нейтральному положенні, аналогічно до автомобілів з механічною коробкою передач. Проте важливо зазначити, що автомобіль з АКПП не повинен буксируватися на далекі відстані, не перевищуючи 50 кілометрів.

Автоматичні коробки передач часто використовують підшипники ковзання, які дуже чутливі до наявності або відсутності змащення. Під час буксирування всі елементи коробки обертаються від коліс, і робоча рідина не подається до всіх основних деталей коробки, оскільки помпа працює лише при запущеному двигуні. Це може призвести до зносу підшипників та інших елементів коробки передач, особливо на великих швидкостях.

Залежно від типу приводу автомобіля, існують певні особливості буксирування. У передньопривідних автомобілів з АКПП головна передача розташована низько в картері коробки, і під час буксирування робоча рідина може розбризкуватися по всій коробці. У задньопривідних автомобілів з АКПП колеса обертають вихідний вал, який розташований вище рівня рідини, тому розбризкування не відбувається. Тому буксирувати задньопривідний автомобіль з АКПП не рекомендується, навіть на короткі відстані, оскільки це може призвести до серйозних пошкоджень коробки передач.

Загалом, буксирування автомобіля з автоматичною коробкою передач можливе, але це може призвести до зносу трансмісії. Рекомендується віддавати перевагу тому, щоб ведучий автомобіль був легшим за буксируваний автомобіль, щоб зменшити навантаження на коробку передач. Після тривалого буксирування рекомендується змінити робочу рідину в автоматичній коробці передач.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago