Categories: Автопоради

Водіям розповіли, як правильно «прикурити» автомобіль взимку

При “прикурюванні” автомобіля взимку слід намагатися мінімізувати втрати струму та зменшити навантаження на акумулятори обох транспортних засобів.

За низьких температур повітря ефективність будь-якої акумуляторної батареї значно зменшується. Додаткові споживачі витрачають цінну електроенергію, що може негативно впливати на можливості запуску двигуна, враховуючи такі деталі, як загустіла олива у моторі чи трансмісії.

При заводженні автомобіля з механічною коробкою передач слід витискати педаль зчеплення під час прокручування стартером. Також, важливо старатися перед пуском зігріти акумулятор. У деяких випадках це може дозволити обійтися без сторонньої допомоги та “прикурювання”.

При неправильному “прикурюванні” існує ризик пошкодження електроніки обох автомобілів – як того, що надає енергію, так і потребуючого допомоги. На ці моменти варто звертати особливу увагу:

1. Рекомендується прикурювати машину від автомобіля з потужнішим акумулятором, незалежно від типу пального (бензин або дизель).

2. Напруга в бортовій мережі повинна бути однаковою. Більшість автомобілів працює при напрузі 12 вольт, але деякі гібридні моделі можуть використовувати 24 вольти. Переконайтеся, що напруга ідентична.

3. Уникайте “прикурювання” від працюючого двигуна, оскільки це може загрожувати електроніці обох машин. Одночасний запуск обох двигунів може призвести до перевантаження електронних систем.

4. Обережно підключайте та відключайте пускові кабелі. Дотик “плюсового” проводу до кузова будь-якої машини при одночасному з’єднанні “мінусових” клем може спричинити коротке замикання.

5. Використовуйте надійні пускові проводи, уникайте використання тонких та ненадійних дротів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago