Categories: Автопоради

Як категорично не можна їздити на автомобілі в дощ: п’ять важливих правил для водіїв

Дощ — це одна з найнебезпечніших умов для водіїв. Водіння в дощ потребує особливої уваги та дотримання правил безпеки. Але багато водіїв все ще ігнорують ці ризики, що може призвести до аварій. “Твоя МАШИНА” розповідає про п’ять головних помилок, яких варто уникати під час їзди в дощ.

1. Їзда на зношених шинах
В дощ одна з найбільших проблем — аквапланування, коли шини втрачають зчеплення з дорогою через воду. Якщо шини зношені, це відбувається частіше, бо протектор не може ефективно відводити воду. Щоб їздити безпечно в сильний дощ, глибина протектора має бути не менше 4 мм. Якщо не слідкувати за станом шин, ризик заносу та втрати керування значно зростає.

2. Ігнорування зниження швидкості
В дощ багато водіїв не знижують швидкість, хоча це дуже важливо. Мокра дорога робить гальмування довшим, а висока швидкість ускладнює контроль над машиною, особливо коли видимість погана. Експерти рекомендують зменшувати швидкість на 20-30% під час дощу. Наприклад, якщо ви їдете по сухій дорозі зі швидкістю 100 км/год, то в дощ краще їхати 70-80 км/год.

3. Використання круїз-контролю
Круїз-контроль зручний для тривалих поїздок, але його не слід використовувати на мокрій дорозі. Коли дороги слизькі і виникає аквапланування, круїз-контроль продовжить підтримувати швидкість, що може призвести до втрати контролю над машиною. Краще самому контролювати прискорення і гальмування в дощ, щоб швидко реагувати на зміну дорожніх умов.

4. Ігнорування погодних умов
Деякі водії недооцінюють навіть легкий дощ і не змінюють стиль водіння. Проте навіть невеликий дощ може зробити дорогу слизькою, особливо спочатку, коли волога змішується з брудом і мастилом. Небезпека зростає, коли дощ переходить у мокрий сніг, що може призвести до заносу. Перед поїздкою перевірте прогноз погоди, щоб бути готовим до погіршення умов.

5. Неправильне використання фар
У дощ видимість на дорозі погіршується, тому важливо правильно користуватися фарами. Багато водіїв включають лише денні ходові вогні, але в дощ потрібно вмикати ближнє світло, а в сильний дощ – задні протитуманні фари. Це допоможе вам краще бачити і бути помітнішим для інших. Дальнє світло використовувати не можна, оскільки воно створює відблиски і ще більше погіршує видимість.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Викликав поліцію – поїхав у ТЦК: водіїв попередили про новий наказ у МВС

Патрульній поліції надійшла неофіційна вказівка «згори» активно перевіряти чоловіків призовного віку щодо знаходження в розшуку…

2 години ago

Шість водійських звичок, що вбивають авто швидше за пробіг

Кожен автомобіль має свій ресурс, на який впливає не тільки пробіг та вік, але й…

3 години ago

Чим небезпечний солодкуватий запах вихлопних газів у дизельному авто

Іноді власникам дизельних автомобілів може здатися, що вихлопні гази їхнього транспортного засобу мають дивний солодкуватий…

4 години ago

П’ять найкрасивіших кросоверів в історії Honda

Японський автобренд Honda славиться надійністю своїх моделей, проте нерідко може похизуватися й ефектним дизайном. Експерти…

5 години ago

Вм’ятина на кузові: як обійтися без дорогого ремонту в автосервісі

Нажаль пошкодження кузова автомобілю є поширеним явищем в Україні. Кожне друге вживане авто віком більше…

6 години ago

Сімейні поїздки: що найчастіше дратує водіїв під час подорожей із дітьми

Багатьом може здатися чудовою ідея подорожі на автомобілі разом із сім'єю, проте це так лише…

7 години ago