Categories: Автопоради

Як продовжити життя роботизованої коробки передач: поради для водіїв

Сучасні роботизовані коробки передач з подвійним зчепленням можуть бути так само надійними та зручними, як традиційні автоматичні коробки. Щоб забезпечити довгий термін служби такої коробки передач, важливо дотримуватися рекомендацій виробника.

Заміна оливи

Щоб забезпечити довгий термін служби роботизованої коробки передач з подвійним зчепленням, рекомендується замінювати оливу разом з фільтром кожні 60 тисяч кілометрів. Процедуру заміни оливи в блоці керування мехатронікою краще довіряти фахівцям, які мають відповідне обладнання.

Спокійний стиль водіння

Електроніка в передавальній коробці підлаштовується під стиль водіння, особливо коли водій плавно керує газом та гальмом. Це допомагає системі оптимізувати перемикання передач, зменшуючи навантаження на зчеплення та трансмісію. Проте, при агресивному водінні це навантаження може збільшуватися.

Педаль гальма до кінця

Під час зупинки автомобіля та перемикання передач важливо натискати педаль гальма до кінця. Це дозволяє дискам зчеплення розмикаються повністю, що запобігає швидкому їх зносу.

Ручний режим у заторах

У заторах краще використовувати ручний режим коробки передач, щоб уникнути перегріву та зносу роботизованої трансмісії.

Не допускати буксування

Під час буксування краще уникати перегріву роботизованої коробки передач. Щоб визволити автомобіль з бруду чи снігу, краще скористатися методом розгойдування. Також не слід перевантажувати автомобіль з роботизованою коробкою передач та буксирувати причеп, оскільки це може призвести до пошкоджень деталей коробки.

Утримувати радіатор у чистоті

Для підтримки роботи роботизованої трансмісії важливо регулярно очищувати радіатор, який відповідає за охолодження оливи. Це потрібно робити кілька разів на рік. Якщо радіатор забруднений, ефективність його роботи падає, що може призвести до перегріву оливи та поломки коробки передач.

Перемикати селектор у «нейтраль»

Під час тривалих зупинок не тримайте педаль зчеплення в натиснутому положенні, краще переключіть селектор у положення “нейтраль”. Це допоможе зняти навантаження з зчеплення. Якщо педаль гальма натискати не до кінця, автоматика стуляє диски зчеплення і намагається зрушити машину з місця, що призводить до швидшого зношування деталей.

Також, під час тривалої зупинки більше 10-20 секунд краще переключити селектор передач у положення “нейтраль”, але не використовувати це для руху за рахунок інерції. В іншому випадку це може призвести до додаткового споживання пального. Крім того, така дія може негативно вплинути на стан зчеплення при подальшому ввімкненні руху (Drive).

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Share
автор
Vladislava

Recent Posts

Паркування передом чи задом: що дійсно краще?

Серед автомобілістів немає єдиної думки про те, як паркуватися краще: передом чи задом. Однак це…

59 хвилин ago

Як перестати боятися їздити за кермом: проста техніка, яка працює

Багато автомобілістів-початківців відчувають великий стрес за кермом, оскільки не можуть впоратися з собою під час…

2 години ago

Поліція просить показати язика: навіщо це потрібно і чи можна відмовитися

У процесі контролю за дорожнім рухом поліція вдається до різних способів виявлення порушників ПДР, серед…

3 години ago

Кому не варто купувати кросовери із заднім і повним приводом

Кросовери із заднім приводом найчастіше зустрічаються на динамічних моделях, тоді як повний привід зазвичай ставлять…

4 години ago

Новий дорожній знак з машиною і плюсом: його ігнорування загрожує штрафом у 21 000 грн

Правила дорожнього руху (ПДР) постійно змінюються, часто залишаючи водіїв у невіданні про те, що можна…

9 години ago

Що приховують чотири кільця: маловідома історія логотипу Audi

Логотип автобренду Audi є одним із найбільш упізнаваних у світі. За чотирма схрещеними кільцями ховається…

13 години ago