Сучасні роботизовані коробки передач з подвійним зчепленням можуть бути так само надійними та зручними, як традиційні автоматичні коробки. Щоб забезпечити довгий термін служби такої коробки передач, важливо дотримуватися рекомендацій виробника.
Заміна оливи
Щоб забезпечити довгий термін служби роботизованої коробки передач з подвійним зчепленням, рекомендується замінювати оливу разом з фільтром кожні 60 тисяч кілометрів. Процедуру заміни оливи в блоці керування мехатронікою краще довіряти фахівцям, які мають відповідне обладнання.
Спокійний стиль водіння
Електроніка в передавальній коробці підлаштовується під стиль водіння, особливо коли водій плавно керує газом та гальмом. Це допомагає системі оптимізувати перемикання передач, зменшуючи навантаження на зчеплення та трансмісію. Проте, при агресивному водінні це навантаження може збільшуватися.
Педаль гальма до кінця
Під час зупинки автомобіля та перемикання передач важливо натискати педаль гальма до кінця. Це дозволяє дискам зчеплення розмикаються повністю, що запобігає швидкому їх зносу.
Ручний режим у заторах
У заторах краще використовувати ручний режим коробки передач, щоб уникнути перегріву та зносу роботизованої трансмісії.
Не допускати буксування
Під час буксування краще уникати перегріву роботизованої коробки передач. Щоб визволити автомобіль з бруду чи снігу, краще скористатися методом розгойдування. Також не слід перевантажувати автомобіль з роботизованою коробкою передач та буксирувати причеп, оскільки це може призвести до пошкоджень деталей коробки.
Утримувати радіатор у чистоті
Для підтримки роботи роботизованої трансмісії важливо регулярно очищувати радіатор, який відповідає за охолодження оливи. Це потрібно робити кілька разів на рік. Якщо радіатор забруднений, ефективність його роботи падає, що може призвести до перегріву оливи та поломки коробки передач.
Перемикати селектор у «нейтраль»
Під час тривалих зупинок не тримайте педаль зчеплення в натиснутому положенні, краще переключіть селектор у положення “нейтраль”. Це допоможе зняти навантаження з зчеплення. Якщо педаль гальма натискати не до кінця, автоматика стуляє диски зчеплення і намагається зрушити машину з місця, що призводить до швидшого зношування деталей.
Також, під час тривалої зупинки більше 10-20 секунд краще переключити селектор передач у положення “нейтраль”, але не використовувати це для руху за рахунок інерції. В іншому випадку це може призвести до додаткового споживання пального. Крім того, така дія може негативно вплинути на стан зчеплення при подальшому ввімкненні руху (Drive).
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…
Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…
Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…
Розкішні німецькі кросовери поєднують стиль, передові технології, високу якість і потужність. Однак їхня ціна часто…
Зима приносить водіям чимало клопоту, особливо під час сильних морозів. Одна з найпоширеніших проблем —…
Розкішні автомобілі часто коштують дуже дорого, але їхня ціна може різко знижуватися після покупки. Уже…