Categories: Автопоради

Як продовжити життя роботизованої коробки передач: поради для водіїв

Сучасні роботизовані коробки передач з подвійним зчепленням можуть бути так само надійними та зручними, як традиційні автоматичні коробки. Щоб забезпечити довгий термін служби такої коробки передач, важливо дотримуватися рекомендацій виробника.

Заміна оливи

Щоб забезпечити довгий термін служби роботизованої коробки передач з подвійним зчепленням, рекомендується замінювати оливу разом з фільтром кожні 60 тисяч кілометрів. Процедуру заміни оливи в блоці керування мехатронікою краще довіряти фахівцям, які мають відповідне обладнання.

Спокійний стиль водіння

Електроніка в передавальній коробці підлаштовується під стиль водіння, особливо коли водій плавно керує газом та гальмом. Це допомагає системі оптимізувати перемикання передач, зменшуючи навантаження на зчеплення та трансмісію. Проте, при агресивному водінні це навантаження може збільшуватися.

Педаль гальма до кінця

Під час зупинки автомобіля та перемикання передач важливо натискати педаль гальма до кінця. Це дозволяє дискам зчеплення розмикаються повністю, що запобігає швидкому їх зносу.

Ручний режим у заторах

У заторах краще використовувати ручний режим коробки передач, щоб уникнути перегріву та зносу роботизованої трансмісії.

Не допускати буксування

Під час буксування краще уникати перегріву роботизованої коробки передач. Щоб визволити автомобіль з бруду чи снігу, краще скористатися методом розгойдування. Також не слід перевантажувати автомобіль з роботизованою коробкою передач та буксирувати причеп, оскільки це може призвести до пошкоджень деталей коробки.

Утримувати радіатор у чистоті

Для підтримки роботи роботизованої трансмісії важливо регулярно очищувати радіатор, який відповідає за охолодження оливи. Це потрібно робити кілька разів на рік. Якщо радіатор забруднений, ефективність його роботи падає, що може призвести до перегріву оливи та поломки коробки передач.

Перемикати селектор у «нейтраль»

Під час тривалих зупинок не тримайте педаль зчеплення в натиснутому положенні, краще переключіть селектор у положення “нейтраль”. Це допоможе зняти навантаження з зчеплення. Якщо педаль гальма натискати не до кінця, автоматика стуляє диски зчеплення і намагається зрушити машину з місця, що призводить до швидшого зношування деталей.

Також, під час тривалої зупинки більше 10-20 секунд краще переключити селектор передач у положення “нейтраль”, але не використовувати це для руху за рахунок інерції. В іншому випадку це може призвести до додаткового споживання пального. Крім того, така дія може негативно вплинути на стан зчеплення при подальшому ввімкненні руху (Drive).

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Назвали три типи тюнінгу, які негативно впливають на ціну автомобіля

"Прокачування" автомобіля може здаватися хорошою ідеєю. Дехто може подумати, що це дозволить підняти ціну при…

5 години ago

Чому не можна додавати охолоджувальну рідину у гарячий двигун: поради експертів

Коли автомобіль перегрівся через нестачу антифризу, перше, що приходить на думку - додати охолоджувальну рідину.…

6 години ago

Чому Tesla ніколи не фарбує машини в круті кольори: назвали причину

Вже 16 років тому американська компанія Tesla розпочала масове виробництво електрокарів. Протягом цього часу бренд…

7 години ago

Нові правила в Україні: водіїв перевірятимуть документи навіть на АЗС

Українські військовозобов'язані тепер повинні мати при собі військовий квиток або інший документ, що підтверджує їх…

8 години ago

Паркування на місцях для інвалідів: які штрафи загрожують водіям за таке порушення

У Києві велопатрульні слідкують за тим, щоб водії правильно паркували свої автомобілі. Вони карають тих,…

9 години ago

Штраф при першій зупинці: коли водіям потрібно негайно змінити техпаспорт

Українські водії часто вважають, що мають право робити зі своїм автомобілем все, що хочуть, оскільки…

10 години ago