Як самостійно поміняти двірники на авто: поради для водіїв
Виробники автомобілів та щіток для склоочисників стараються зробити процес заміни щіток якомога простішим для водіїв. Проте ця процедура може бути не такою легкою, як здається. Ось основні правила, які треба враховувати під час заміни щіток на автомобілі.
Загалом, навчатися заміні щіток для склоочисників не є обов’язково, оскільки можна просто заїхати до автосервісу, де замінять їх за вас, можливо, без очікування. Проте звертання до фахівців вимагає витрат часу і грошей. Крім того, автосервіс не завжди доступний, наприклад, якщо щітка ламається в дорозі і ви купуєте нові двірники на автозаправці.
Як замінити склоочисники на авто
Заміна щіток може відрізнятися для різних автомобілів, але головне – розуміти основні кроки процесу.
– Перевести щітки у зручне положення на склі. Деякі моделі мають спеціальне сервісне положення для цього.
– Розібратися з тим, як щітки прикріплені до поводків.
– Зняти старі щітки.
– Підготувати нові. Неоригінальні щітки часто продаються з набором адаптерів, які дозволяють встановити їх на різні марки автомобілів.
Потрібно вибрати адаптери, що підходять саме до вашої моделі, і встановити їх на щітки.
– Встановити нові щітки на поводки.
– Протестувати роботу щіток і переконатися, що вони надійно закріплені і працюють добре.
Як встановити двірники у сервісне положення
Склоочисники можуть мати два положення: сервісне і зимове. Сервісне положення виводить щітки з ніші під капотом до зони, в якій до них можна легко дотягнутись руками. У деяких моделей щітки лишаються у “вільному доступі” без спеціального положення, просто на місці парковки внизу скла.
Щоб перевести склоочисники у сервісне положення, краще скористатися заводським мануалом. Наприклад, для більшості моделей Volkswagen і Skoda треба натиснути важіль вниз після вимкнення мотора. У Nissan це робиться утриманням важеля в положенні “до себе” на три секунди. У деяких Renault важіль потрібно опустити вниз при непрацюючому двигуні, а в Audi – при працюючому моторі коротко потягнути важіль вгору двічі.
Також важливо знати, як вийти з сервісного режиму, що може бути різним для різних моделей. Наприклад, це може бути зроблено поштовхом перемикача у якомусь напрямку, або вмиканням склоочисників у будь-який з робочих режимів. У деяких моделях, наприклад, Volkswagen, вихід з цього режиму може відбуватись автоматично при досягненні швидкості 10-15 км/год.
Дбайте про щітки склоочисників завчасно, не чекаючи, поки вони зламаються. Не потрібно купувати нові щітки кожен сезон, але можна перевіряти їх стан при заміні масла. Підбирайте нові щітки відповідно до рекомендацій механіків або використовуйте їх, поки вони не втратять ефективність до наступного технічного обслуговування.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!