Травень і початок червня цього року в Україні відзначилися частими зливами та градом. Після кожної негоди українські водії виходять на вулицю, щоб оглянути збитки, завдані їхнім автомобілям стихією.
Про те, як захистити свій транспортний засіб від зливи та граду і не хвилюватися через примхи природи, написав РБК-Україна.
Вм’ятини на кузові, пошкоджені дзеркала, фари та лобове скло. Збитки можуть бути різними, але завжди неприємними і призводять до несподіваних витрат. Є кілька надійних способів, щоб цьому запобігти.
Чохол проти граду
Купівля спеціального чохла обійдеться дешевше, ніж ремонт кузова або заміна лобового скла. Він добре захищає від граду, повністю обгортаючи автомобіль завдяки міцній тканині.
Також є надувні чохли, які відбивають градинки. Але їхній недолік у тому, що надування займає час. Якщо град почався раптово, можна не встигнути встановити такий чохол.
Автомобільна парасоля
Парасолька кріпиться до даху автомобіля і фіксується з боків на підкрилки. Вона відмінно захищає не тільки від граду, але і від сонця, дощу та снігу.
Імпровізовані методи
Багато досвідчених водіїв тримають у багажнику плед або товстий картон. Ці прості речі дійсно можуть захистити кузов від невеликих вм’ятин та подряпин. Якщо ні пледу, ні картону немає, можна використовувати килимки з салону, поклавши їх на дах авто, а також відкрити капот і багажник, щоб зменшити пошкодження покриття.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Поява нових дорожніх знаків завжди спочатку збиває з пантелику навіть досвідчених водіїв. Учасникам дорожнього руху…
Тема вікових обмежень для водіїв останнім часом стає все більш актуальною. Крім нижнього порога гранично…
Багато водіїв звикли заправлятися на АЗС на певну суму, щоб точніше розрахувати бюджет своїх витрат…
Двигун автомобіля, як і живий організм, попереджає про свою «хворобу» різного роду симптомами. Серед них…
Проїзд перехрестя - один із «найслизькіших» моментів на дорозі, коли достатньо одного невірного руху для…
Більшість автовиробників рекомендує міняти моторну оливу в двигуні кожні 10 000-15 000 кілометрів або раз…