Іржа – це справжній кошмар для будь-якого автомобіліста. Вона здатна охопити різні частини конструкції та вузли автомобіля, і вихлопна система не є винятком. Більше того, за певних умов вона страждає однією з перших.
Вихлопна система – один з найвразливіших елементів автомобіля, адже вона може покриватися іржею у найнесподіваніші моменти. Як показує практика, частковий ремонт за допомогою зварювання часто не приносить бажаних результатів. Лише усунувши один осередок іржі, вже через деякий час з’являються нові. У такій ситуації єдиним ефективним рішенням є капітальний ремонт вихлопної системи з повною заміною труби. Однак ця процедура є дорогою та складною, тому варто подумати про профілактику іржі ще на етапі, коли вихлопна труба виглядає ідеально.
Деякі автомобілісти вважають, що проблему можна вирішити «дідівським» способом, зокрема, наносячи пушечний жир, змішаний з мастикою. Проте, така антикорозійний захист не спрацює. Справа в тому, що під час роботи труба розігрівається до дуже високих температур, внаслідок чого ці кустарні захисні склади швидко деградують і втрачають свою ефективність. Тому для захисту вихлопної системи обов’язково використовувати спеціальні засоби.
На щастя, знайти ефективні антикорозійні засоби на сьогоднішньому ринку не складе труднощів. Різноманіття пропозицій дозволяє вибрати те, що підходить вашому бюджету. Важливо, щоб засіб витримувало надвисокі температури – в ідеалі до +800 градусів за Цельсієм. Більшість антикорозійних складів наносяться шляхом розпилення, причому труба покривається аерозолем у кілька шарів.
Перед нанесенням захисного складу на вихлопну систему є сенс виконати ще кілька підготовчих кроків. По-перше, потрібно перевірити стан дренажної системи глушника. Через роботу двигуна та перепади температур у ньому часто накопичується конденсат, що суттєво підвищує ризик розвитку іржі. Якщо заводського дренажу в трубі немає, рекомендується його створити самостійно, просвердливши невеличкий отвір у місцях скупчення води.
По-друге, перед нанесенням антикорозійного захисту вихлопну систему слід обов’язково очистити, помити та знежирити за допомогою відповідного складу. Для цього автомобіль бажано загнати на яму, щоб забезпечити доступ до всіх частин вихлопної системи. І лише після виконання всіх цих процедур можна переходити до створення ефективного захисного покриття.
Завжди пам’ятайте, що профілактика – це найкращий спосіб уникнути серйозних проблем у майбутньому! Бережіть автомобіль і він віддячить вам надійною службою.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…