Categories: Автопоради

Застрягла кришка паливного бака: що робити водіям

Якщо ви не можете відкрити кришку паливного бака, особливо коли він майже порожній під час заправки, не намагайтеся відкрити її силою. Це може пошкодити кришку і навіть зламати механізм відкривання. Краще використовуйте безпечні методи для відкриття бака.

Електронний замок: перевірте розблокування

Перевірте, що ваш автомобіль цілком розблоковано, якщо відкриваєте кришку бензобака за допомогою електронної кнопки. На деяких машинах механізм відкривання бака залежить від центрального замка, тому треба розблокувати автомобіль для доступу до бака.

Механічний важіль: спробуйте WD-40

Якщо у вашому старому автомобілі є механічний важіль для відкриття кришки бака поруч із сидінням водія і він заіржав або забруднений, спробуйте використати WD-40 або аналогічний засіб для розблокування. Пам’ятайте про обережне застосування, щоб не пошкодити лакофарбове покриття. Після нанесення засобу зачекайте кілька хвилин, щоб він міг працювати.

Перевірте електроніку

Якщо у вас є електронний механізм відкриття кришки бака і він не працює, можливо, причиною є несправна соленоїдна котушка (свічка запалювання). Вам потрібно знайти цей компонент, перевірити його роботу і, якщо він дійсно несправний, замінити на новий.

Використовуйте аварійний важіль

Якщо ви не можете відкрити кришку бензобака свого автомобіля за допомогою основного механізму, спробуйте знайти аварійний важіль, який зазвичай знаходиться у багажному відділенні. Цей важіль можна знайти в посібнику користувача автомобіля. Зазвичай він захований під обшивкою або пластиковою кришкою, і трос часто має червоний колір.

Якщо навіть аварійний важіль не допомагає, краще звернутися до фахівців автосервісу. Вони мають потрібні знання і інструменти для відкриття кришки бака без ризику пошкодження автомобіля. Не використовуйте силу, оскільки це може призвести до негативних наслідків.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago