Коли мова йде про вибір автомобіля, кожен водій керується своїми уподобаннями. Проте всіх об’єднує одне бажання: щоб машина приносила якомога менше клопоту, ніколи не ламалася і була економічною в обслуговуванні. На жаль, не всі моделі виправдовують ці сподівання, незважаючи на обіцянки виробників про їхню абсолютну надійність.
Далі розглянемо авто, які найчастіше розчаровують своїх власників частими поломками та дорогим обслуговуванням.
Цей спортивний кросовер вражає своїм елегантним дизайном і потужним двигуном. Його ціна на перший погляд досить приваблива, тому багато хто вирішує купити саме цю модель. Проте експерти радять не поспішати з придбанням. Секрет у кількох уразливих моментах, які можуть перетворити власника на постійного клієнта СТО.
По-перше, двигун схильний до появи задирів, які можна усунути тільки через процедуру гільзування, що обійдеться не дешево. А якщо кросовер обладнано системою подавлення кренів кузова, існує ймовірність поломки стабілізаторів, заміна яких обійдеться буже дорого. І не забуваємо про часті проблеми з тандемним насосом гідропідсилювача, ремонт якого також коштує не дешево.
Цей автомобіль вимагає значних витрат на обслуговування, особливо на двигун. Щоб він працював виправно, необхідна регулярна профілактика, що з часом обертається у чималі суми.
Одна з головних проблем — це пневмоподвіска, яку доводиться замінювати вже через 15 тисяч км пробігу, а нова пара коштує багато, плюс сервісні витрати. Потрошку йдуть назавжди й рульові стійки, що потрібно замінювати після 100 тисяч км пробігу. А після 200 тисяч км знову чекає заміна ланцюгів. Не забувайте й про гальмівну систему, яка також швидко виходить з ладу.
Читайте також: 4 найкращих кросовера за 10 000 доларів і дешевше
Цей японський кросовер має все для успіху: динамічний дизайн, хорошу керованість і запам’ятовуваний зовнішній вигляд. Однак, ставши власником цього авто, багато хто швидко розчаровується, адже на практиці це один з найбільш проблемних автомобілів.
Як правило, після 100 тисяч км пробігу злітає турбонагнітач, а також власникам часто доводиться ремонтувати або змінювати вкладиші колінвала, ланцюг ГРМ та гідроблок. Система охолодження теж викликає нарікання — радіатор втрачає працездатність через перегрів.
Цей корейський кросовер може суттєво вдарити по гаманцю власника через часті поломки. Статистика свідчить, що відвідувати СТО доводиться практично одразу після покупки.
Зокрема, це стосується поломок стойок стабілізатора, коробки передач, амортизаторів, а також гальмівної та рульової системи. Власники автомобілів з люком часто стикаються із заклинюванням і поломками люка.
Це цікаво: Топ-5 помилок, які можуть знищити двигун вашого автомобіля
Цей японський автомобіль радушно вітає водіїв стильним виглядом, простором в салоні і зручним управлінням. Але захоплення від покупки швидко зникає, коли власник стикається із передчасним зносом атмосферних двигунів. Крім того, варіатори, встановлені на 1,6-літрові мотори, також рано виходять з ладу.
Ще у «японця» часто підтікає піддон картера, погіршується лакофарбове покриття, а також виникають проблеми з рульовим управлінням і підвіскою, і усунення будь-якої з цих проблем потребує значних фінансових витрат.
Тож перед придбанням будь-якого з цих автомобілів варто ретельно зважити всі «за» і «проти».
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які три показники приладової панелі автомобіля можуть вводити в оману водіїв і чому на…
Перед покупкой авто з пробігом важливо перевірити його історію, стан, документи та юридичну чистоту. Дотримуйтесь…
Дізнайтеся, на яку вісь передньоприводного автомобіля ставити зношені покришки відповідно до рекомендацій виробників. Поради щодо…
В статті розглядається питання зняття каталітичного нейтралізатора: коли це виправдано, а коли небезпечно для автомобіля.
Subaru анонсувала випуск нового ключового автомобіля, який обіцяє стати важливим етапом для бренду. Дивіться фото…
Водії використовують шматочок мила в авто для створення приємного аромату. Просто зробіть отвори та покладіть…