Автоматична коробка передач (АКПП) з’явилася на автомобільному ринку багато років тому, і з тих пір здобула популярність завдяки своїй зручності. Проте, численні міфи про цю технологію досі живуть серед водіїв. Давайте розглянемо найбільш поширені хибні переконання про АКПП та спробуємо їх розвінчати.
Дійсно, історично автоматичні коробки передач були доступні лише на дорогих моделях. Однак часи змінилися, і сьогодні АКПП встановлюють на різних автомобілях, включаючи бюджетні моделі.
На початкових етапах розвитку автоматичних коробок передач це було частково правдою. Проте сучасні АКПП з гідротрансформатором здатні працювати без збоїв на протязі більше 200 тисяч км, за умови нормальної експлуатації. Механічна коробка також не безмежна. Неправильна експлуатація може призвести до поломок будь-якої трансмісії.
Читайте також: 4 найкращих кросовера за 10 000 доларів і дешевше
Багато водіїв вважають, що в разі поломки АКПП її потрібно просто замінити. Це міф! Будь-яку коробку можна відремонтувати, особливо якщо йдеться про знімні деталі. Досвідчені механіки можуть запропонувати ремонт, але під час цього іноді може бути простіше і дешевше замінити деталі.
Це може бути правдою лише при порівнянні двох однакових автомобілів, різниця у витраті пального може бути незначною. Однак варто враховувати, як водій керує автомобілем. Спосіб їзди може суттєво вплинути на витрату пального.
Цей міф простежується серед критиків автоматичних коробок. Однак сучасні АКПП дозволяють регулювати подачу пального, що знижує ризик буксування. Звичайно, все залежить від умов на дорозі та манери водіння.
Частково це правда. Якщо автомобіль застряг в снігу, швидкий перехід передач не допоможе. Однак сучасні АКПП мають “зимовий режим”, який сприяє кращій прохідності в складних умовах.
Це твердження має свої підстави. Для безпечного буксирування АКПП важливо підняти ведучу вісь автомобіля. Перед буксируванням варто уважно ознайомитись з інструкцією виробника.
Це цікаво: Назвали 5 ознак, як поліція визначає нетверезих водіїв
Це не зовсім правда. Сучасні АКПП мають можливість блокування гідротрансформатора, що дозволяє гальмувати двигуном без проблем.
Цей погляд був актуальним, коли автомобілі обладнувались 3-ступінчастими коробками. Сьогодні ж автоматичні коробки можуть мати до 10 передач, а найсучасніші моделі здатні забезпечити кращу швидкість на старті, ніж механічні.
Це стереотип, адже сучасні автоматичні трансмісії обладнані системою захисту, яка не дозволяє активувати неправильний режим під час руху.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які три показники приладової панелі автомобіля можуть вводити в оману водіїв і чому на…
Перед покупкой авто з пробігом важливо перевірити його історію, стан, документи та юридичну чистоту. Дотримуйтесь…
Дізнайтеся, на яку вісь передньоприводного автомобіля ставити зношені покришки відповідно до рекомендацій виробників. Поради щодо…
В статті розглядається питання зняття каталітичного нейтралізатора: коли це виправдано, а коли небезпечно для автомобіля.
Subaru анонсувала випуск нового ключового автомобіля, який обіцяє стати важливим етапом для бренду. Дивіться фото…
Водії використовують шматочок мила в авто для створення приємного аромату. Просто зробіть отвори та покладіть…