Частина пального може замерзнути прямо в баку: попередження для водіїв
Інститут споживчих експертиз перевірив, чи відповідає «зимовий» дизель на українських АЗС потрібним стандартам. Результати виявилися невтішними: більше третини заправок продавали дизель, який не підходить для зими. На деяких станціях пальне взагалі не було стійким до морозів і не витримувало температуру до -20 °C.
Зокрема, бренди SHELL, БРСМ-НАФТА, MAN GO, MARKET і ФАКТОР не відповідали вимогам щодо морозостійкості. Їхнє дизельне пальне могло густіти або замерзати за низьких температур. Також була виявлена ще одна проблема — підвищений вміст сірки. Наприклад, у пальному БРСМ-НАФТА рівень сірки перевищував допустиму норму більше ніж в 11 разів.
Читайте також:
Навіщо потрібні лінії на задньому склі автомобіля
Для чого потрібен другий ключ запалювання і що робити, якщо його немає
Позитивним результатом перевірки стало те, що 11 інших мереж забезпечували якісне пальне, яке повністю відповідало стандартам ДСТУ.
Серед перевірених АЗС хороші результати продемонстрували «звичайні» дизельні палива від PARALLEL, PRIME, AMIC і KLO, які витримували температуру до -24 °C. Дизель від SOCAR був стійким до -25 °C, а пальне від Укрнафти без проблем працювало при -26 °C, не густіючи.
Серед преміум-дизеля найкраще показало себе арктичне пальне Mustang+ від WOG, яке витримує до -40 °C. Ventus Diesel від KLO і upgDIESEL теж показали хороші результати, працюючи при температурі до -30 °C.
Перед зимою важливо уважно вибирати заправки, особливо в регіонах із сильними морозами, щоб уникнути замерзання або густіння пального при низьких температурах.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!