Дизельні двигуни мають довший час прогріву до робочої температури, що стосується і салону автомобіля. Однак, існує безліч технічних рішень, які допомагають вирішити цю проблему, пише Авто24.
Головною причиною довшого прогріву дизельних двигунів є їх більший коефіцієнт корисної дії, що призводить до менших теплових втрат. Тому інженери постійно шукають способи, як швидше вивести дизель на робочу температуру.
Відомими виробниками таких систем є компанії, такі як Webasto. Суть рішення полягає у підігріві охолоджувальної рідини шляхом спалювання дизельного пального в автономній установці. Цей метод дозволяє прогріти як двигун, так і салон автомобіля без його запуску. Система може працювати дистанційно або за заданим графіком. Єдиний недолік — висока вартість, тому зазвичай їх встановлюють на преміальних автомобілях.
Читайте також: Що робити, якщо загорівся сигнал «Check Engine»: поради для автомобілістів
Ця система є доволі поширеною на бюджетних автомобілях. Її суть полягає в установці свічок розжарювання, навколо яких проходить охолоджувальна рідина, що дозволяє швидше досягти робочої температури. Проте це може суттєво вплинути на споживання електроенергії, зокрема на генератор.
Ці системи обігрівають повітря в салоні за допомогою спалювання дизельного пального. Вони є більш доступними, ніж «мокрі» аналоги, проте не впливають на прогрів двигуна. Проте, таким чином можна швидше прогрівати мотор, адже тепло від нього не витрачається на контакт із холодним повітрям.
Деякі автомобілі у базовій комплектації оснащуються електричними ТЕНами, які встановлюються в повітряних каналах. Хоча така система не прогріває двигун, вона дозволяє швидше підігріти салон.
Багато сучасних дизельних моторов (особливо великого об’єму) мають декілька термостатів, помпу зі змінною геометрією і навіть електричні помпи для рідини охолодження. Завдяки використанню жалюзі для радіатора, процес прогріву може бути значно оптимізований.
Одним із найпоширеніших «дідівських» методів є встановлення картонки перед радіатором. Ефект буде незначним, але в сильні морози вона може допомогти. Проте варто врахувати, що з приходом тепла, картон потрібно прибрати, щоб не перегріти двигун.
Заклеювання капота та моторного щита теплоізоляційним матеріалом може позитивно вплинути на швидкість прогріву. Окрім цього, це допомагає знизити шум у салоні, що додає комфорту.
Це цікаво: Скільки алкоголю можна випити без наслідків, якщо завтра за кермо
Якщо ви маєте гараж, то звичайний електричний обігрівач може за короткий час прогріти не лише салон, а й охолоджувальну рідину. Проте, такі системи доволі дорогі та потребують складного монтажу.
Ще один варіант — це встановлення автономного «мокрого» або «сухого» обігрівача. Часто їх встановлюють на комерційних автомобілях для забезпечення комфортних умов водієві, який проводить багато часу в авто.
Отже, прогрів дизельних двигунів може викликати певні проблеми, але існує безліч рішень, які можуть значно полегшити процес. Якщо ви шукаєте способи поліпшити свої враження від їзди, зверніть увагу на сучасні технології!
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
В Україні вводять нові вимоги для водіїв старше 65 років. Вони повинні проходити медогляди та…
В Україні волонтери отримують штрафи за неправильну передачу авто військовим. Суму штрафу може становити до…
BMW зупинила нелегальне ввезення автомобілів до Росії, виявивши порушення експортних умов. Компанія посилює контроль за…
Штраф у 500 грн загрожує водіям, які їздять на "битих" авто з червоними поворотниками. Дотримуйтесь…
Кросовери поєднують у собі практичність, комфорт і надійність, що робить їх ідеальним вибором для багатьох…
Досліджуйте 8 найбільших штрафів в автомобільній історії, які вражають своїми астрономічними розмірами та свідчать про…