Власники автомобілів, що випущені більше 10 років тому, звикли довго прогрівати двигун перед поїздкою. Однак для сучасних автомобілів така практика може бути шкідливою.
Чому довге прогрівання шкідливе?
Сучасні автомобілі мають інжекторну систему подачі пального, яка не вимагає тривалого прогрівання.
Читайте також:
Що важливіше при виборі вживаного авто: вік чи пробіг
Як колір авто може розкрити характер власника: висновки психологів
Тривала робота двигуна на холостих обертах може спричинити кілька проблем:
1. Пошкодження свічок запалювання. Тривала робота на низьких обертах призводить до накопичення нагару, що ускладнює їх роботу.
2. Зношення каталізатора. Каталітичний конвертер може вийти з ладу через перегрів та накопичення незгорілих часток пального.
3. «Масляне голодування». Під час довгого прогріву знижується тиск моторної оливи, що погано впливає на роботу двигуна, зокрема на підшипники.
Щоб уникнути проблем, важливо правильно прогрівати двигун:
1. Максимальний час прогріву згідно з інструкцією — до 30 хвилин. Але це лише крайній термін, перевищувати який не слід.
2. Оптимальний час прогріву — всього 5 хвилин. Цього достатньо, щоб підготувати двигун до нормальної роботи.
3. Якщо зупинка триває довго, краще вимкнути двигун, щоб запобігти зношенню деталей.
Для сучасних автомобілів довге прогрівання двигуна не потрібне і може пошкодити важливі частини. Якщо дотримуватися рекомендацій щодо часу прогріву, це допоможе зберегти надійність машини та уникнути дорогих поломок.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!