Під час використання зимових шин водії часто помічають, що у протекторі застряють камінці різного розміру. Портал ampercar.com запитав власника шиномонтажу, чи потрібно видаляти ці камінці перед заміною шин і як це впливає на балансування та безпеку.
Це явище пояснюється конструкцією зимових шин: глибокі канали й ламелі забезпечують краще зчеплення з дорогою, відведення води, а також ефективне гальмування й керованість. Тому вони легко «збирають» дрібне каміння.
Читайте також:
Як перевірити тиск у шинах без манометра: корисні поради для водіїв
В Україні введуть нові підстави для позбавлення водійських прав: кого можуть покарати
Багато водіїв намагаються самі витягувати камінці з протектора шин. Але чи потрібно це робити? Насправді каміння в протекторі – це звичайна справа, і після шиномонтажу воно знову з’явиться, щойно машина виїде на дорогу.
Якщо балансування коліс і розвал-сходження виконані правильно, камінці розподіляються рівномірно і не впливають на керованість авто. Навіть якщо їх багато, це не зашкодить, а в деяких випадках каміння може навіть покращити зчеплення під час гальмування на слизькій дорозі, особливо взимку.
Перед балансуванням варто звернути увагу лише на великі камені, які застрягли в протекторі. Зазвичай вони знаходяться не в ламелях, а в широких водовідвідних канавках. Дрібні камінці, що заповнили ламелі, не створюють серйозної загрози, тому видаляти їх немає потреби — це лише зайва трата часу.
Перед підготовкою шин до зими краще зосередитися на важливіших речах. Наприклад, перевірити шини на тріщини, грижі чи пошкодження корду. Також варто поміняти колеса місцями, щоб знос був більш рівномірним.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!