Який антифриз не можна додавати до автомобіля: пояснення для водіїв
Автомобільні системи охолодження мають важливе значення для нормальної роботи двигуна, уникнення перегріву та забезпечення ефективної роботи. Антифриз є ключовою складовою цієї системи, захищаючи від замерзання в холодну погоду та перегріву влітку. Однак багато власників автомобілів не усвідомлюють, що неправильне змішування антифризу різного кольору може створити серйозні проблеми.
Різні кольори антифризу: що це означає?
Виробники антифризів використовують різні барвники, щоб позначити склад та властивості продукту.
Наприклад, синій або зелений антифриз, позначений як G11, є традиційним і містить силікати. Цей тип антифризу часто застосовується в американських та європейських автомобілях.
Антифриз позначений як G12+ має помаранчевий або рожевий колір і містить органічні кислоти (OAT). Цей тип антифризу призначений для покращеного захисту та тривалого терміну служби. Зазвичай його використовують у деяких азіатських автомобілях.
G12++ – це антифриз, який зазвичай має фіолетовий або яскраво-рожевий колір. Він містить органічні кислоти, що робить його ефективним у захисті від корозії. Цей антифриз має розширені характеристики для захисту системи охолодження і призначений для використання в сучасних двигунах, де важливий високотехнологічний захист від замерзання, корозії та перегріву.
Антифриз G13 зазвичай має фіолетовий колір і є органічним антифризом з додаванням силікатів. Він поєднує в собі характеристики антифризів G12 та G12+, забезпечуючи ефективний захист від замерзання, корозії та перегріву системи охолодження.
Чому не можна змішувати антифриз різного кольору?
Різні види антифризів містять різні хімічні сполуки. Їх змішування може призвести до утворення осаду, корозії та інших хімічних реакцій, що можуть негативно вплинути на систему охолодження автомобіля.
Коли змішують антифризи різних типів, це може знизити захисні властивості рідини. Це може призвести до замерзання або перегріву двигуна.
Антифризи з різними складами можуть пошкодити гумові та пластикові деталі системи охолодження, такі як ущільнення та ущільнювальні матеріали.
Експерти рекомендують, що у разі крайньої необхідності можна тимчасово використовувати майже будь-які види антифризів разом. Проте важливо уникати змішування антифризів G11 та G12, оскільки це може призвести до негативних наслідків.
Також можна додати дистильовану воду, якщо потрібно. Проте після такого використання необхідно якнайшвидше повністю замінити всю охолоджувальну рідину, промивши систему охолодження.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!