Categories: Автопоради

Водіям назвали 4 помилки, яких не можна робити при запуску двигуна у сильний мороз

Запустити автомобіль може кожен водій, але не всі розуміють, як це зробити правильно, уникаючи можливої ​​шкоди для двигуна. Особливо важливо дотримуватися правил, коли йдеться про запуск автомобільного двигуна в сильний мороз. Автоексперти розкрили чотири поширені помилки, яких нерідко допускають власники авто при спробі запуску двигуна взимку.

У холодну пору року водіям, які турбуються про свій автомобіль, слід бути особливо уважними, коли вони повертають ключ у замок запалювання. Навіть невелика помилка може призвести до того, що машина опиниться на евакуаторі, направляючись до сервісу.

Однією з найпоширеніших помилок водіїв є те, що вони, сідаючи в холодну машину, відразу ж натискують на стартер. Якщо в теплу пору року це може бути не так критично, то в зимових умовах робити так не рекомендується. У мороз краще включити запалення і почекати 3-5 секунд, доки на панелі приладів не згаснуть всі “зайві” індикатори, а потім повернути ключ до упору для запуску стартера. Такий підхід дозволяє бортовому комп’ютеру отримати дані з датчиків і вибрати оптимальний алгоритм подачі палива.

Іншою поширеною помилкою, що допускається власниками автомобілів із механічною коробкою передач, є спроба запустити двигун без натискання на педаль зчеплення. На уроках водіння навчають, що для запуску двигуна потрібно відключити коробку передач від мотора, інакше стартеру доведеться крутити не тільки колінвал двигуна, але і шестерні трансмісії в мастилі, яке стислося від морозу, що збільшує навантаження на нього.

Коли стартер не може відразу запустити ДВЗ, багато водіїв починають прискорювати процес, натискуючи на педаль газу, але це може призвести до заливання свічок пальним. Важливо пам’ятати: тримати ключ запалення у положенні START не варто довше 10 секунд і не робити більше чотирьох-п’яти спроб. Якщо машина не заводиться, слід вийняти ключ і розпочати пошук причини.

Припустимо, що двигун успішно запущений без будь-яких інцидентів. Замість того, щоб обережно рушити, водій часто вирішує зачекати ще 10-15 хвилин, переконаний, що в холодну пору року двигуну потрібен час для прогріву на холостих обертах. Однак для сучасних агрегатів досить двох-трьох хвилин, щоб можна було розпочати рух, не перевищуючи 2-2,5 тисяч обертів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Recent Posts

Розкрили нову вагому перевагу електромобілів над бензиновими авто: що це означає

Міністерство енергетики США та Агентство з охорони довкілля провели своє дослідження і виявили ще одну…

3 години ago

Водіям розкрили важливу додаткову функцію ременів безпеки, яку слід знати всім

Ремені безпеки — важливий елемент захисту в автомобілі. Їх правильне використання допомагає зменшити ризик травм…

15 години ago

Як водіям не отримати штраф за встановлення ГБО на автомобіль: відповідь від МВС

Через зростання цін на бензин і дизель українці почали переводити свої авто на газ. Навіть…

15 години ago

Нова заборона для водіїв в Україні: за що у Раді пропонують штрафи на 34 тисяч гривень і позбавлення прав

В Україні розглядають новий законопроєкт №9564, який пропонує заборонити водіям автомобілів гучний звук вихлопу. Якщо…

16 години ago

Не лише перевищення швидкості: три небезпечні маневри, за які поліція зупинить автомобіль

Багато українських водіїв вважають, що якщо не перевищувати швидкість, поліція їх не зупинить. Але насправді…

16 години ago

Чи можна переоформити авто без відвідування ТЦК: пояснення юриста

Через воєнний стан і вторгнення РФ українці мають багато обмежень, у тому числі й у…

17 години ago