Categories: Автопоради

Як безпечно рушати в ожеледь: має знати кожен водій

Ожеледиця на дорогах становить серйозну небезпеку для водіїв, і володінням правилами безпечної поведінки в таких умовах можна запобігти неприємностям. Навіть при щільному льоду, коли краще утриматися від подорожей, іноді вам все ж доведеться вирушити на автомобілі. У таких випадках важливо знати, як безпечно керувати транспортним засобом на льоду.

Основні принципи безпечного руху в умовах ожеледиці включають м’якість і плавність. Важливо уникати різких прискорень та підтримувати плавний рух. Ключові поради для безпечного руху на льоду включають:

– Стартування з мінімальних обертів двигуна: починайте рух з місця, уникаючи різкого прискорення.

– Плавне відпускання зчеплення: поступово відпускайте зчеплення, слідкуючи за обертами коліс, щоб уникнути проскальзування.

– Старт з другої передачі або в режимі “Зима”: розпочинайте рух з другої передачі або увімкніть зимовий режим на автоматичній коробці передач.

– Плавне перемикання передач: змінюйте передачі плавно на низьких обертах двигуна.

– Використання гальмування двигуном, щоб легко та плавно натискати на педаль гальма.

– Плавні повороти: обертайте кермо плавно, готуючись до можливої реакції автомобіля.

– Врахування крижаних колій: плануйте рухатися крижаними коліями, беручи до уваги можливі відхилення автомобіля.

Також важливо пам’ятати, що ожеледиця може бути різною, а мокрий лід при нульовій температурі вважається особливо ковзким. Власникам автомобілів із системою ABS (антиблокувальна система гальм) слід враховувати збільшення гальмівного шляху на льоду та використовувати гальма обережно.

Рекомендується також тренуватися на ділянках з низьким рівнем руху та в години, коли на дорогах менше інших транспортних засобів. У регіонах з рідкісними ожеледицями варто розглядати використання громадського транспорту або тимчасове відмовлятися від водіння за складних погодних умов.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Дизель чи бензиновий турбо: що насправді краще для України у 2025–2026 роках

Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…

19 хвилин ago

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

3 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago