Ніколи так не робіть: чому небезпечно заправляти авто при мінімальному рівні палива в баку
Кожен водій регулярно заправляється на АЗС. Деякі водії вважають за краще підтримувати рівень палива в баку на середині, часто заправляючись. Інші ж чекають, поки загориться лампа про низький рівень палива, і тільки тоді заправляються.
Не варто доводити рівень палива до критично низького, коли загоряється лампочка на приладовій панелі. Зазвичай, коли індикатор спалахує, в баку залишається близько 8–10 літрів палива, хоча точна кількість залежить від моделі автомобіля.
Зазвичай, коли загоряється індикатор, палива вистачає на 50–100 кілометрів. Однак, краще заправитися швидше, щоб уникнути ризику залишитися без палива. Особливо це важливо через те, що якість пального в Україні не завжди висока.
З часом на дні паливного бака накопичується бруд і відкладення. Щоб уникнути проблем, краще завжди мати в баку запас пального в 20-30 літрів, якщо їздите в місті. Для довгих поїздок бажано заправляти бак повністю.
Незважаючи на наявність паливного фільтра, осад, що накопичується в баку, може стати проблемою. Фільтр може швидко засмітитися, і тоді бруд потрапляє в систему, засмічуючи форсунки і камери згоряння. Це заважає нормальному розпорошенню пального.
Щоб уникнути дорогого ремонту двигуна або паливної системи через засмічення, краще завжди мати в баку 20-30 літрів палива. Це легше, ніж потім витрачати великі суми на ремонт. Сьогодні багато перевірених АЗС із якісним пальним, тому не лінуйтеся заправлятися вчасно і плануйте свій бюджет так, щоб завжди були гроші на пальне.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!